Monday, December 21, 2009

Snöbus och snuva

Igår kl 15 åkte jag och fixade naglarna och när jag skulle åka hem hittade jag knappt bilen, vilket snöoväder alltså! Härligt! Förutom när jag skulle borsta av all snö från bilen utan vantar.

När jag kom hem ville systeryster gå ut och gå - e du knäpp? fick hon till svar.
Sen ringde jag upp en kompis som ringt mig hela dagen.
Vill du gå ut och gå? frågade även han.
Knäppisar alltså.
Sen pälsade vi på oss kläder och gick ut. Det va jätteroligt! =)
Vi sprang runt och gjorde kullerbyttor och snöänglar och kände oss som 8 år igen ^^ sen gick vi in och drack glögg och spelade Wii. Sånt är livet.

Nu sitter man här och är supersnuvig, trött och låter som en kråka men det var nästan värt det. Bara jag orkar gå på strandnäs julfest ikväll så. Och så har man en liten nojsig kisse med sig också ^^

Nu blir det att vila lite framför mtv med Muddä och spara på krafterna.
2½ dagar kvar ^^

No comments: