Thursday, December 10, 2009

Hållbar utveckling Aaaaa

Det har ätits och druckigts och skrikits och skrattats, jag har ryggen full med öl och ont i kinderna av allt skrattande - det är en riktig HUA tillställning det.

Vi hade projektmässa idag och redovisade våra projekt, min grupp visade vår film och fick jättebra recensioner av många ^^ sen gick vi till nationen och hade roligt.
Jag älskar den här klassen och vill inte lämna dem.

Vissa kanske jag inte ens behöver lämna eftersom jag faktiskt kanske ska läsa B-kursen i vår + (jag vet, jag vill inte läsa dubbelt igen men det ser inte bättre ut) andra delen av ekonomin, så ser det ut nu iaf...
Ojoj, va sköna dom är!

Imorgon åker S och aktivistar sig i Köpenhamn på COP15-mötet (googla eller kolla darechange.com), han ska typ demonstrera och jag blir ensam här i 3 dagar!! uj, vilken ångest jag har haft men jag ska försöka vara stor flicka och försöka plugga lite och ringa alla jag känner och fråga om dom vill umgås med mig.. Jag blir knäpp när jag är ensam...

Nu sova med armar och ben runt S, frågan är om han kommer få åka imorrn :P

2 comments:

madelene said...

Trodde ni båda skulle åka, annars skulle du helt klart fått vara kattvakt som ordnade sig på annat håll nu :P

Hulda said...

Jaha okej, nä det var bara simon som åkte.
Vilken tur att det ordnade sig ändå.