Saturday, December 19, 2009

Jullo.. öh hemma över jul


Man kan ju knappast tala om något jullov när man har FYRA deadlines över jul och nyår; en uppsats, en hemtenta, en projektrapport och ett PM - de första tre ska in 5/1 och PMet den 11/1.
Känns sådär men just nu håller jag aktivt på att förtränga det - grejen är bara att jag vet att det inte är så smart.

Kom till ön igår och har redan hunnit packa in sista julklapparna och baka pepparkakor och laga knäck ^^ roligt roligt.
Samtidigt som miljöomställning är lite halvjobbigt då man känner sig lite i vägen så är det toppen att vara hemma och snart kommer julkalendern =)
(svt1 kl 18/19:45)

5 dagar till jul. Längtar som ett barn!

4 comments:

Fia said...

Nu är det nog dags för en liten uppdatering tycker jag! Jag vill ju se åländska bilder!

Hur blir det förresten, kommer jag att få äran att få besök av tvättäkta ålänningar? :D

Hulda said...

Haha, bilder kommer nog när jag tagit några ^^
Vi har inte bestämt dag än, min syster jobbar ju hela tiden så det är lite oklart. Min mamma kan helgen 26-27 men inte min syster så vi måste diskutera lite till.

Hulda said...

Det verkar bli den 29e för det är enda dagen min syster och min mamma kan, vi får hoppas det finns något kvar på hyllorna ^^

Fia said...

Ja det får vi verkligen hoppas, usch jag hoppas att det inte blir för mycket folk, jag kommer bli tokig då =P

Men vad kul att ni kommer! :D