Saturday, December 5, 2009

Lördag efter






Igår började med att jag skrev en 5h-ekonomitenta, vilket inte var såå kul men skönt att ha det gjort *håller tummarna att det gick vägen*

Sen igår kväll var det inflyttningsfest med hatt-tema och kissen här ovanför heter Ozzy och bor egentligen hos dom som hade festen men för att slippa vara med på festen är han hos oss och chillar lite. Väldigt skön kisse alltså, han påminner lite om en hund; exempelvis så ska han tryna överallt, han ska in i alla skåp och upp på allt som går att klättra på och dessutom sitter han och jamar när man går på toaletten. Han ska liksom vara med överallt ^^ så mysig

Blåbärsmuffisarna lagade jag som inflyttningspresent, kände mig väldigt Ernst men visst blev det fint ^^

Idag går i lugnets tecken - typ - förutom att jag ska genrepa kl 15-16 och uppträda kl 20 på värmlands nation ikväll med Benwermarna men när det gäller skolan måste jag få ta en välförtjänt paus åtminstone en dag.

1 comment:

madelene said...

Lite som Sheeba då :P