Friday, December 25, 2009

Juldagen


Julafton kom och gick och det känns både ledsamt och skönt på samma gång.

Jag fick massa fina julklappar bl.a. ett Thomas Sabo armband av min syster (se ovan) som jag tycker om väldigt mycket + en svart hatt ^^ men även massa annat fint!

Idag kommer mormor & morfar och farmor & farfar över på middag till oss och nej, inte julmatsrester *blä* utan matpajer från svarta katten.
Senare ikväll blir det att "suit up" som barney säger och blinga till sig för att sedan dra ut på byn.

Fortsätter härmed förtränga skolans existens.

Min bror fick nog den mest överdådiga julklappen, nämligen Sony Ericsons Aino (värde ca 540 euro) och ja, han fick en lååång predikan på köpet om hur mycket pengar det är och hur mycket han har att bevisa genom att han fick den... Jag vill också ha :P


No comments: