Wednesday, July 18, 2007

Tänk Om..

.. jag hade stigit upp när klockan ringde, då skulle jag inte försovit mig 3 av 4 dagar den här veckan - hittills.

.. jag hade tagit min egen bil med mig när jag sover hos folk så kanske jag inte skulle behöva springa till personens jobb för att låna personens bil för att inte komma försent och sen komma försent ändå.

.. jag också skulle få vara ledig och ligga i solen och sova så länge jag vill på morgonen. Ibland känns det som att det skulle vara värt pengaförlusten..

.. jag skulle varit snällare med killen i festivalburen så kanske han inte skulle satt fast mitt armband så hårt att jag måsta fara till selects garage och bända det lösare. Imorgon börjar iaf festivalen, wohoo! =)

.. jag inte skulle filat så hårt på mina naglar att dom börja blöda och sen svida. Dumt huvve får kroppen lida.

men det är lätt att tänka: tänk om eller jag borde, det är desto svårare att acceptera att nu gjorde jag dumt - let's fix it, eller bara göra det man borde göra.

men hörrni
"Solen skiner på oss alla" sa gubben som alltid vandrar längs med strandgatan och i stan.

No comments: