Tuesday, July 3, 2007

Inte för att man ska klaga..


...MEN det är såå tråkigt när det regnar, hela världsbilden blir lite dystrare liksom. Det finns säkert dom som kan vara på bra humör fast det regnar, barn t.ex. men inte jag. Jag är en s.k. vädermänniska och är väldigt påverkad av vädret.
Idag har jag inte lust att göra något alls, bara ligga hemma och se på tv eller nåt, och då är det ganska störande att va på jobb (speciellt när man inte är så förtjust i sitt jobb till att börja med). Man får inget gjort och allt man gör går så långsamt. En riktig hameltacka* blir jag. Sur och tvär kan jag också bli men mest trött.
Vi får väl hoppas att solen tittar fram nån gång under dagen och lyser upp mitt sinne.
Vädergubbarna har iaf lovat sol till helgen så vi får hoppas att dom håller vad dom lovar.
*hameltacka = väldigt slö och orkeslös person

No comments: