Friday, July 20, 2012

Rockoff starts now!

Sitter här och ser på ett program om flyghundar (fladdermöss) och funderar på framtiden.

Varför är det så tomt på ams för??! Var är mitt drömjobb? Jag vill ju ha det nu?
Okej, men ett bra jobb då? Där man trivs?
Okej, men ett jobb då? Hm...
Tänk om man skulle jobba med att filma flyghundar...

 Ibland blir jag lite stressad över att dagarna går och det blir ju inte direkt bättre av att jag nu kommer jobba 10-01 på dagarna hela rockoff... ja, det hände en grej =P Ja menar, när man inte vet om man har något jobb i höst så tar man allt man kan få nu.. men så kommer DOM DÄR.
Dom där som har semester.
Å jag börjar tänka: Vad har jag nu ställt till med? Jag kunde ju ha haft kvällarna lediga iaf... men äh. Jag hoppas jag orkar vara vaken och att det kanske till och med blir kul, det hoppas jag!
Det är ju inte helt fel att få se alla artister :) det var ju det som var tanken när jag anmälde mig som frivillig från början.

Håll tummarna att det blir bra.
Sen har jag 3 dagar på mig att packa och sen drar vi till Italien! Då ska jag semestra som om det inte fanns något slut på ledigheten ^^


No comments: