Tuesday, July 17, 2012

Hej solen

Helgen var najs.
Fest med trevliga människor och massa dans på flera olika ställen.
Sen i söndags lyckades vi fly undan regnet ändå ut till Simskäla och bada kannibalgryta och bastu + årets första dopp (det var inte varmt i vattnet!). Sååå mys med lite stughäng!

Det är faktiskt trevligt med lite solsken även om jag sitter inne på jobb.
Det blir mycket jobb nu eller det känns som att jag är den enda som är på jobb just nu... och nästa vecka kommer jag att jobba dubbelt. Ni kommer väl till rockoff och säger hej :)
Men någon måste ju jobba också och en vacker dag (förhoppningsvis inte allt för långt bort) kommer jag också att få ha semester.
Jag har faktiskt ingen nöd.

Jag ska ju faktiskt åka till Italien i augusti :) Wiii!
Så kall som den här sommaren har varit så har det faktiskt inte gjort så mycket att vara på jobb.
Men nu när solen strålar in genom fönstret längtar jag lite ut i solen. Snart slutar jag och då blir det glass och solsken.

Jag hoppas att ni som är lediga tar vara på solstrålarna på bästa möjliga sätt!
Over and out.

No comments: