Monday, July 30, 2012

Min helg

Wow, va helgen rusade iväg och hela förra veckan egentligen.

Jag lade ju upp mitt arbetsschema som inte var nådigt och man var ganska sliten när lördagen kom och det var dags för bröllop. Dit for lördagen men bröllopet var vackert! Rockoff var awesome och snart borde det klinga in lite extra pengar i kassan :) Vilket kan behövas i Italien.

Igår var verkligen en sovardag. Försökte ta igen lite sömn. Sen åkte vi till Vårdö och simmade och åt grillmiddag ^^ Påväg in till stan såg vi att det blekade massor söderut så vi åkte till Vattentornet och tittade när åskan rullade in med alla andra som hade tänkt likadant. Väldigt mäktigt var det!

Nu är det dags att peppa för Italien och börja packa + jobba på som vanligt på dagarna förstås.


3 comments:

Ina said...

Har ni en grön bil? Jag tror bestämt att vi åkte bakom ngn som skulle på middag till vårdö :P

Hulda said...

Jo, vi har en grön bil :)

Ina said...

Haha, då var vi ju bakom er på färjan :) En röd cab! Jag körde :D