Friday, July 6, 2012

Cirkus

Hej,
jag heter Hulda och är 12 år ^^

Ikväll var jag på cirkus med min lillasyster och det är liksom lika underbart som när man var liten... okej, kanske inte riktigt lika underbart - internet har ju sabbat en hel del men fortfarande finns ett glimrande skimmer som inte finns någon annanstans. Doften av manege, sockervadd och känslan att sitta där inne gör att man blir liten igen. Jag saknade hundarna dock, dom är alltid så söta och verkar gilla vad de gör. Däremot gillade jag den nya clownen, han var rolig ^^ och elefanterna var coola och akrobaterna...

Nu sitter jag hemma hos mina föräldrar och väntar på att bli upphämtad och skjutsad in till stan tydligen men en stor del av mig vill bara krypa ner i min gamla goa säng i mitt flickrum och sova...

Näj, nu dags att bli lite äldre än 12 - let's rock and roll!

No comments: