Sunday, September 4, 2011

Tumla hit och tumla dit och tumla ner i diket (men förhoppningsvis inte)

Omtumlande helg minst sagt.
Tillbaka i skolbänken fast man länge har inställt sig på att den tiden är över.
Jobbat hela sommaren men slutat och nu är det meningen att man ska läsa böcker istället... wtf.

Den gamla skolnojjan om att man inte vill öppna boken sitter kvar som ett gammalt tuggummi på en skosula men mycket beror nog på att jag inte vet vad jag vill.
Som jag skrev tidigare; jag vet inte vad jag håller på med och det känns bra. Nu känns det inte lika bra... Det beror förstås från dag till dag men snart skulle jag gärna vilja veta vad jag vill så att man kan lägga ner lite krut i det man gör. Nåja, man får fortsätta tumla runt tills man förhoppningsvis hittar det man inte visste att man leta efter.

Some day.

No comments: