Sunday, September 25, 2011

Glad för hon är nöjd

Igår var det fest!
Det var galet roligt och jag behövde verkligen en sån kväll kände jag - mysig middag, lite bastu, lite Brutus-mys och så iväg till Arken. Tack för en helgalen kväll - love you babes ♥

Så idag var man ju lite sliten.
Lösningen på det?
Drog ut i skogen och plockade svamp med mor och syster - vi hittade en hel del och det var supermysigt!
Sen bar det iväg ut till Brutus igen och mysa ännu mer + plugga.
Det var så skönt att bli av med pluggångesten en stund plus att man fick gosa lite ^^
Å så åkte jag en sväng via morbror och åt smarrig äppelpaj innan vi åkte hem och rensade svamp och nu sitter jag här.

Det har varit en riktigt bra söndag och jag har antagligen mått bättre än jag förtjänat men jag är tacksam ^^
Imorgon är det måndag.
Ja.
The search continues...