Sunday, November 22, 2009

Tålamod. är det nåt man kan äta eller?

Liten irriterad snorunge - ungefär så kan man beskriva mig den senaste veckan.
Motivationen till studierna är helt bortblåst och jag vill bara äta godis, laga fina julpaket, titta på film eller springa på stan och prova kläder.

Så kan det vara ibland.. jag har inget tålamod, varken med mig själv eller med någon annan.

Hursomhelst har vi haft besök i helgen, Fjongen med dam har varit och hälsat på och det var riktigt fröjdsamt, speciellt alla youtubeklipp ^^ -> ett exempel och här är ett annat
Idag är det söndag och jag har ingen lust att vara ordentlig och städa så jag ska försöka kompromissa med mig själv och muta mig genom att säga: om du är duktig och läser ett kapitel i den där skolboken så får du titta på serier och äta kakor sen.

---------------------------------------------------------------------------------------------
Update:
Det funkar faktiskt ganska bra =) ibland

1 comment:

Mirre said...

Thanks sweet! Vad glad jag blir!! :)