Thursday, November 19, 2009

Mina stövlar svek mig

Efter föreläsningen idag föreslog gänget att vi skulle dra ner på stan till en nation och äta och umgås lite. När vi kom ut såg vi att det regnade men vi gick ändå. Halvvägs dit känner jag att mina fötter är superkalla och nästan som om de skulle vara blöta.. jag tog av mig ena stövel och jepp, mina fötter var dyngsura.
Så det var bara att vända om och åka hem och byta kläder. Sen åkte vi till max och åt och sen var klockan så mycket så vi åkte hem och tog det lugnt istället, så kan det gå.

Lite tråkigt att man missa det men den här flunsan är duktigt seg och vill inte släppa..
Hoppas hostan är borta imorrn för då ska jag till Fia och jobba på projektet lite.
Trots min hosta och snuva och torra näsa och ömma kropp så är jag rätt glad ändå, gillar läget liksom ^^ (men som sagt, vill va frisk imorrn, har ju massa julklappsbestyr jag skulle vilja göra också).

No comments: