Friday, November 6, 2009

Artiklar, artiklar, artiklar

Väntar på en försändelse hemifrån med artiklar till ekonomin och vad jag väntar...
Håller på att bli tokig. Vill bara göra klart den där inlämningen innan jag börjar med något annat.
Men på måndag, då tusan ska det skrivas (klart förhoppningsvis) och sen ska det läsas. Då ska det också gå att köpa ett kompendium till HUAn.
Vad peppad jag låter, det är väl bra visserligen, men ändå.. klart man hellre skulle slappa och handla julklappar men det ska jag också göra.

Idag har vi varit runt i flogsta och filmat olika sekvenser till vårt projekt, skojsigt.
Men i allmänhet har jag en ytterst irriterad dag idag. En del på grund av att jag känner mig sysslolös när jag inte kan skriva klart den där uppgiften (dags att sluta störa sig jag vet).

Har bara inte ro att sätta mig och glo på tv om jag inte gjort något vettigt som förtjänar en vilopaus.. jag har verkligen snöat in mig på det här med plugg..
Kanske man skulle städa lite - sen tv.

1 comment:

Fia said...

Du får ta det lite lugnt stumpan! Du har gjort något vettigt idag, vi har ju kommit en bra bit längre i projektet :)