Wednesday, November 25, 2009

Effektivitet - är det nåt man kan äta eller?

Haha, har hakat upp mig på det där uttrycket.

Nåja, dagens upplägg då då:
Det blev ingen projektarbetsdag idag så istället tänkte jag utnyttja tiden till att gå runt i mjukiskläder hela dagen, plugga, packa in mammas present och julpynta - bl.a. hänga upp julgardiner och lite glitter (äger inte så mycket pynt) men mysigt ska det bli. Samtidigt som jag äter marabou vinter och pepparkakor nomnom.

Egentligen skulle jag behöva åka in till stan och fixa lite julklappsgrejs och städa.. men att gå utanför dörren kräver att jag byter kläder och det vill jag inte :P

Jag vet inte. Egentligen är plugget viktigast men det överskuggas just nu av mina julpyntarcravings så jag tror jag börjar med det.


1 comment:

Anonymous said...

Tack for intiresny Blog