Monday, November 9, 2009

Plugg och lite mat


Idag fick jag artiklarna till både ekonomin och hållbar utveckling så nu är man högad av plugg igen..

Fick även tillbaka tenta nr3 i hållbar utveckling idag vilken gick vägen (betyg 4 av 5) så det känns bra att det går framåt.

Tidigare idag var jag hos Fia och projektade mig lite samt prata lite strunt (sånt är alltid roligare än projekt) =)
Efter det åkte S och jag till boländerna och ikea, där filurade vi i olika affärer inför julen *mys* och åt middag.

Nu är klockan mycket och det är snart dags för sängen (först lite scrubs)
Veckorna är mindre fullsmetade med föreläsningar den här månaden men vi har ju projektet som tar upp en massa tid istället så lugnt är det inte.
Imorgon t.ex. är det projekt 12-16 och sen föreläsning 16-19 så jag funderar på att stiga upp 9 bara för att få läsa lite.

Jag gjorde förresten american pancakes imorse, helt misslyckat blev det inte men jag tycker fortfarande fattiga riddare är godare.
Nu natti natt.

1 comment:

Daniel said...

Ja fattiga riddare med grädde slår nästan inget.