Tuesday, November 3, 2009

Back

Då var man tillbaka efter en spökhelg hemma.
Halloween var skitkul, bäst var nog Johan och Anna som klätt ut sig till varandra haha klockrent!
Jag bestämde redan innan helgen att jag inte skulle göra något skolarbete utan bara ta det lugnt och det har jag gjort också.

Nu däremot är det igång igen.
Kom just hem från ett långt seminarium och nu ska jag plocka upp böckerna.
Det värsta med att ta en kort paus från skolan såhär är att man blir väldigt motvillig till att börja igen.. När man är inne i det så rullar det på ganska bra tills man lessnar och när man väl lessnar så håller det i sig.
Men jag har inte tappat helt. Lite peppad är jag att köra vidare. Fick ju rätt bra betyg på HUA* tenta 2 som vi fick ut i fredags och sånt är ju upplyftande ^^

Nu drar S och gymmar så då ska jag väl sätta igång.
Hoppas få avsluta kvällen med lite tv och blåbärspaj sen men vi får se.
Hoppas ni också har det mysigt där ni är ^^


*Hållbar utveckling A

No comments: