Thursday, April 23, 2009

Jag fick ju faktiskt VG ^^

Hej!
Jag fick svaret på mars-tentan idag och jag var en av fyra som fick VG ^^ *superlycklig*
Så direkt efter skolan drog jag ner till stan och handla lite :)
Det som gjorde saken ännu roligare var att jag handlade på rea så jag fick 5st plagg för typ 350 kronor - wii
Så nu har man råd att fara en sväng till.

Detta är mina fynd:
(ursäkta den dåliga bildkvalitén, tog med mobilen)


en söt liten kjol


ett par supermysiga mjukisbrallor



ett par jeans som satt väldigt bra (99kr)


en huvtröja med söta döskallar på (som inte syns)



en till huvtröja med ugglor på ^^

Sen köpte jag lite annat hemligt ^^ syster fyller nämligen år på lördag.
Det är hemskt när man kommer igång sådär, det blir nästan svårt att sluta handla - det som stoppade mig idag var att jag inte orkade bära mer hehe, det är faktiskt sant.
Byxor och tjocka tröjor blir ganska tungt att bära på länge.

Nu blire soffan och bara ta det lungt för mina axlar har ont efter allt rännande..

No comments: