Wednesday, April 1, 2009

April april

Väderstatus: åtminstone 10 grader varmt och solsken ^^ vår!

Det är väldigt härligt väder ute måste jag säga, när jag var till skolan imorse såg jag en massa folk me shorts - men så varmblodig är inte jag. Jag kör nog med min vinterjacka och mina yllesockor fortfarande ja ^^

Imorse innan jag for till skolan måsta jag bara luras lite så jag kastade ikull en stol i datarummet och drog med naglarna på banjosträngarna. Sen sprang jag till sovrummet och sa åt simon att jag hade ramlat och gjort sönder hans dyra banjo :P I'm baaaad.

Han var ganska lugn först men sen måsta han bara springa till datarummet och kolla ^^ hihi

Ikväll eller i eftermiddag åker jag med tåget till Stockholm med dansgänget för vi ska se på BOUNCE! Wii
Är rätt så nervös måste jag erkänna.
Är ju inte så värst van med tåg, bara plåtankor a.k.a färjor

Nåh, nu ska det nog bli en promenad tror jag.

1 comment:

madelene said...

Det är också dom som redan går i shorts som drar på sig en vårförkylning ;)