Thursday, April 16, 2009

ensam vs självständig

Jag sitter i lägenheten ensam just nu...
äter en upptinad sockermunk och dricker ljummet vatten.

Nu lät det där kanske en aning mer tragiskt än jag hade tänkt :P men det är inte så farligt.
Jag ska nog klara mig tills det blir mörkt ute åtminstone.
Å det där med middag ska väl ordna sig, jag har ju cornflakes och en liten skvätt mjölk hemma.
Eller så ger jag mig på att koka några ägg, om det finns några *springer och kollar*
Yes, I'm saved! 4 ägg.

Det där med att vara ensam är nog inte min starka sida.
Men jag ser detta som en prövning - and I shall overcome - eller vad säger man ^^

Vi får väl se hur det går sen när jag ska gå å lägga mig ikväll.. då är jag nog inte så tuff längre.

Dagens insikt: Behöver bli lite mer självständig eller bättre på att vara ensam med mig själv - hur man nu vill se på saken.

2 comments:

madelene said...

Jag vet hur det är, inte alls kul att sitta ensam när man är van sambo :P

Simon P said...

jamen tro fan att du e ensam när du int svarar när man ropar på msn :) pussas