Friday, April 17, 2009

Fredag

Gomorron!

Solen skiner men jag tror det är ganska kallt.
uj, va förkyld jag är men det känns rätt okej i eländet iaf..
Igår fick jag inte sova förrän kl 3 a.m, det är svårt att sova ensam.

Idag har jag typ INGENTING på schemat och man måste bara älska såna dagar. Ingen skola, inga tider att passa, bara en tom dag som man får forma själv. Å det bästa är nog att jag har jobbat så mycket på uppsatsen att jag kan pausa en dag så den andra tjejen i min grupp kan skriva sin del.
Great!

Eller jo, jag har faktiskt planer ikväll - middag på V-dala nation med danstjejerna men man får hoppas att man är piggare då bara.
Nu ska jag gosa ner mig i soffan med en film och kanske t.o.m finska chips som jag har sparat på i en evighet. Tror det blir Pirates ^^


No comments: