Saturday, April 18, 2009

Gänget i Uppsala

Idag har gänget varit här och hälsat på, utom Nella :(... och nu ligger alla å sover för dom åker hem först imorrn. Vi har strosat runt på nya IKEA, Skopunkten och Stadium, riktigt nice. Å pappa blev så glad när de hade en rullstol på ikea att låna ut så han kunde följa med ^^ det va kul (pappa har gipsat ben).

Så min ensamhet är nästan över. Fast det har inte varit så jätte-ensamt eftersom jag har lyckats hitta människor att umgås med ändå på nåt konstigt sätt. Trodde inte jag kände nån här förutom S.
Igår t.ex. var jag på middag med danstjejerna - supermysigt.

Men jag har absolut lärt mig något av att vara ensam, men jag tycker att några dagar får duga som första träning.
Jag har iaf lärt mig att ensamhet inte alltid är något hemskt, men på kvällen är det det ^^

Imorrn bär det eventuellt av till centrum.
Nu sova (på golvet).

No comments: