Monday, March 16, 2009

Tjollahoppsan hejs...näe inte riktigt

Aj i halsen, känner mig som en urvriden disktrasa. Det är måndag.

Men så hemskt är det nog inte.
Det positiva idag är att jag inte har någonstans jag måste vara så jag kan stanna hemma å tjura hela dagen och förhoppningsvis plugga en aning också, så det låter väl bra.
Men vi får väl se hur det går med pluggandet helt enkelt..
Det är ju nog dans ikväll som inte jag kan gå på utan att bli mer sjuk, så jag iss inga.
Å så har jag ju en koreografi som borde göras men som sagt borde jag nog kanske inte röra på mig såå mycket.
Å så är man ju trött som en apa som klättrat upp i ett högt träd efter mat och märkt att han tagit fel på en frukt och en illaluktande skalbagge ^^ men annars är humöret på topp!

Sa jag att det var skönt att jag får stanna hemma idag.

Go måndag på er :)

3 comments:

Anonymous said...

vad pluggar du till? :)

Simon P said...

tentan på fredag just nu ^^ men i allmänhet till personalvetare

Hulda said...

oj simon va inloggad men d va ja som svara ^^
så att: se ovan