Tuesday, March 3, 2009

Tisdag

Jepp jepp då var det tisdag den 3:e i 3:e -09.

Inte händer det väl sådär jättemassor idag eller jo..
jag håller faktiskt på med ett hår-experiment:

Jag var just och duschade och för att korta ner historien kan man säga att när min syster friserade mig i helgen så gjorde hon en fläta som blev lockar när jag tog bort den *dah* men iaf då fick jag idén att fläta hela håret så kanske det blir lockigt :).
Nu har jag alltså gjort 6 flätor på random i håret å nu är det bara att vänta på att det ska torka.

Spännande spännande ^^

Ja, detta är studentliv.com men det är ganska skönt. Å tänk va förvånansvärt kreativ man blir när man har tråkigt.
Jag har nämligen ingen skola idag så det är bara en massa läsning på schemat.. och hår-experiment då såklart :)

No comments: