Tuesday, March 24, 2009

Snöstorm

Idag var jag till naprapaten.
Dom petade på mig och hittade inga större quasimodo-fel på mig så att nu kanske jag kan lugna ner mig lite.
Det kostade en hel förmögenhet dock men vad ger man inte för en lite lugnare själ va.

Annat på gång är att vi är bjudna på förlovningskalas nästa helg + att Lovestain spelar på Dinos så det kanske blir att åka hem 2 helger på raken.. får klura på det där.
Känns som att det händer nåt hemma varje helg nu juh.

Det har snöstormat i Uppsala idag - det blåser kallt - men det smälter nog snart.

Efter naprapaten åt jag en sallad till lunch och sen sprang jag på stan å provade massa kläder på Gina tricot, Veromoda och Bik Bok. Hittade en massa fint men köpte inget..................................... skoja bara ^^
Jag köpte faktiskt ett par svarta jeans från Veromoda, skitsnyggt och alltid bra att ha men ack så mycket mer jag skulle vilja ha.
Det blir nog en sväng till snart. Vill bl.a till H&M och New Yorker.
Hihi
Jamen shopping äääär ju så roligt :)

2 comments:

Anonymous said...

Vad bra att naprapaten fick trycka lite på dig^^
Du handlar nog du å....
Tjejerna i huset skall fara och shoppa lite till sthlm imorrn, Du borde vara mää du åå. Vi får fara igen sen så att du kan hänga på^^


Systra

Hulda said...

Meeen va kul ^^
Vill också!