Wednesday, March 11, 2009

Bluescreen

Ja, nu är det då alltså onsdag och presentation i skolan - läskigt!
Dessutom känner jag mig lite krasslig i halsen så jag måste peppra med vitaminer.
Datorn håller på å tiltar å är jobbig så den kommer med hem till dr Johan.

Vi ska då spela lite teater på vår gruppresentation för att förklara fallet vi fått. Jag ska spela en gammal VD-gubbe så jag ska låna simons bruna kavaj och ett par glasögon av en kille i klassen. Man måste ju ha lite rekvisita ju.
Kl 12 ska vi ses å finslipa, sen mellan 13-15 är redovisningen. Jag blir alltid nervös för sånt här.

Sen ikväll är det dans och jag ska fortsätta lära ut min koreografi, hoppas jag inte är alltför trött då.

Om ni vill veta mer om läget så kan jag berätta att vi igår köpte sänggavel på blocket för 600kr - 180cm x 200cm. Men vi har inga madrasser att sätta i så det är nästa grej. Sen kommer vi ha ett rum som är en säng i princip :P Längtar.

Nä, nu ska jag börja dra till skolan.
Ha d.

No comments: