Wednesday, February 11, 2009

Wooaj

Wow alltså jag är verkligen jättetrött..

Idag började med att jag försov mig och sen har jag försökt komma ikapp hela dagen men jag tror dagen kom ikapp mig...

Jag hade planer på att städa, men nähäj det hann jag inte.
Jag hade planer på att plugga, men näj.
Jag hade också planer på att sätta mig ner, men näj.

Först var jag då i skolan på förläsning och sen hem och äta lunch + betala räkningar + plocka undan lite smått inför dammsugning.
Kl 14 drog vi till stan för S hade inga byxor att ta på sig.. vi blev i stan ett tag.. rättare sagt vi parkerade km ifrån och gick väldigt långt för att bara komma till stan. Vi åt i stan. Sprang lite till bl.a till en dansbutik och titta på skor.

När vi kom därifrån hade jag ca en halvtimme innan jag skulle vara på dans 19:40.. så jag bytte om och for. Å så kom jag hem nu kl 23:10 typ..
Å mina fötter har sååå ont så det är löjligt.

Imorrn är inte så mycke bättre, skillnaden är att idag var väldigt fysisk vilket jag inte är van vid så därför grinar kroppen illa just nu..
men på ett bra sätt liksom :)
imorrn är mer tankearbete + städning och föreläsning men jao.. nu be snällt om lite massage, sen sova.. kanske duscha också om jag orkar stå så länge..
natti

No comments: