Monday, February 2, 2009

Februari

Då var vi lite närmare våren och ljuset.
Visst är det härligt att det blir ljusare hela tiden nu.. det gör mig glad :)

Något annat som gjorde mig glad var igår då simon gav mig en jättevacker ros på vår månadsdag som jag typ glömt *oops* men jag blev väldigt överraskad ^^ älskar rosor

I helgen har jag varit hemma på ön och hämtat sista boken som jag ska ha den här delkursen. Å så har jag lekt massor men Ina och så har vi gått på isen :) det var jättekul ju! Ibland vet jag inte vad man gör hemma men helgen bara skenar iväg.

Nu är man tillbaka i "Kravens stad" och eftersom jag fått tag i den sista boken så sent ligger jag lite efter nu å jag känner paniken som flåsar mig i nacken.. måste börja jobba med skolan nu. på riktigt. uj.

nåja, förkylningen har iaf släppt lite, det tackar vi för.
over and out - let the studying begin.

No comments: