Friday, February 13, 2009

Häj

Idag är det fredag å jag har ingen skola så jag bara lodar mig genom dagen..
får inget gjort alls.

Funderar på att masa mig ut å gå så ha man gjort nånting vettigt iaf.

Skönt med lodiga dagar ibland dock men det ska helst vara by choice så att säga. Nu har man en uppsats hänga över en så det blir liksom bara plågsamt.
Det är mitt samvete som spökar helt enkelt..

Men läsa bok är ju så tråkigt.. å försöka producera text är också tråkigt men inte lika som att läsa.. å för att ha nåt att skriva måste man läsa.
Förstår ni mitt dilemma :P

Imorrn är det hjärtedagen som jag kommer spendera till största delen på Värmlands nation eftersom vi ska uppträda med dansgruppen på kvällen.. så får se vad S å jag hinner hitta på tillsammans..

Nu promenad basta!

No comments: