Friday, February 6, 2009

Karantän är väldigt tråkigt

Simon är instängd i datarummet och jag i sovrummet.. å här sitter vi i samma lägenhet men kan inte prata utan att skrika så vi msn:ar iställe...
Å så väntar vi på att simon ska bli frisk eller att jag ska bli sjuk.. förhoppningsvis det första.

Lunginflammation smittar i upp till 3 dar å nu har vi suttit såhär EN dag å jag klättrar snart på väggarna..
men om 25 min börjar let's dance, då är min kväll typ räddad.. åtminstone mitt huvud är sysselsatt en stund.
Imorgon ska jag ta en lång promenad eller nåt för det här går inte en hel dag till.

Tur att jag hitta en halv tupla i min nattdukslåda ^^
Tupla e bäst!
Visste ni att tupla är dubbel på finska.. det visste nog jag men jag har bara inte tänkt på det.
It all makes sense to me now :)

Om jag får riktigt tråkigt finns det en risk att jag blir som DEN HÄR killen.
Too much spare-time.

3 comments:

madelene said...

Gud vad tråkigt att sitta i två rum :( Hoppas att han blir bättre snart.

Hulda said...

det hoppas jag med..
tiden går verkligen långsamt när man bara ska sitta i ett rum. lägenheten blev väldigt liten mitt i allt..

Anonymous said...

En HALV tupla :P Du är nöjd med lite du..

Systra