Tuesday, February 3, 2009

Shoppa utan pengar

Tidig uppstigning imorse för att åka in till stan och träffa min grupp på ett café.
Café Linné var jättemysigt och arbetet gick bra.

Efter det travade jag ner på stan och eftersom det var jättekallt så bara MÅSTA jag ju gå in i alla affärer på vägen mot centrum.

Jag slank in på Din sko och hittade sååå fina pumps.. men inga pengar har man.

Sen hamna jag på Designtorget å dom har jättefina finurliga grejer.. men inga pengar har man.

Glitter hade skitsnygga läderarmband.. men.. ja, jag tror ni börjar hänga med nu.

Å sen måsta jag bara in via New yorker när jag ändå var i stan å dom har ju så förmånliga priser så där fastnade faktiskt 2st plagg i händerna på mig.. Inget speciellt dyrt dock.
Kassa bilder jag vet men man ser typ.
det är ett svart linne me silverstjärnor på å lite spets vid banden (99kr) å en rosa 3/4-tröja (79kr) ^^


Å nu är man hemma igen, lagom frusen eftersom det är jättekallt ute idag. Massa rök kommer det när man andas :)

Nu måste jag skärpa mig å göra nåt vettigt
(å äta berlinermunk - vadå, motivation måste man ju ha ^^)

1 comment:

Anonymous said...

Va fiiina grejer du hittar.. Jag fick ju lön igår jag :D Jag vill också, måste laga mig till sveariket, det är bara så.



Systra