Tuesday, February 10, 2009

Tidig morgon

Idag beslutade jag att ringa till sjukgymnasten.
Mellan 8-9 hade dom telefontid. 8:20 ringde jag och så säger tanten att hon hade en avbokning kl 8:30 och frågade om jag kunde komma direkt.. så jag slängde på mig det första jag hitta å sprang iväg ut i minusgraderna, då var klockan 8:24.
8:33 var jag framme och hade väldigt ont i bröstet av den kalla luften
*nu har jag fått lunginflammation tänkte jag*

Nåja, jag fick ändå vänta 10min innan jag kom in, fast jag var så snabb å såg ut som ett troll.

Anledningen till att jag sprang dit är spänningshuvudvärk om ni undrade. Sånt är jobbigt å allmänt störande så jag hoppas hon här människan kan hjälpa mig med det.

Poängen var att det var en väldigt annorlunda rivstart på dagen.
Kände mig rätt hurtig när jag kom tillbaka hem och satte mig och åt frukost. Det var liksom ingen idé att gå å lägga sig igen.
Det var rätt skönt med en chock av friskluft sådär tidigt ^^ konstigt nog.
En tanke om morgonpromenader har kläcks i mitt huvud. Fortfarande bara en tanke, men ändå.

Oj, långt inlägg detta.. det gör inget om ni inte orka läsa hela :P

Nu är det väl plugg som gäller antar jag..
Känns sådär lagom inspirerande.

No comments: