Sunday, April 8, 2007

TV

Jag har gjort en väldigt intressant undersökning idag. Jag kom fram till att om man bortser från nåt enstaka toalettbesök och smörgås-tillagning kan man verkligen ligga framför tv:n en HEL dag. Detta är inget jag rekomenderar dock, eftersom det leder till extrem lathet och försening av diverse plikter. Men jag har en fråga till alla 70-80 åringar; hur gjorde man en sån här dag innan tv:n slog igenom?
En sak är säker, man kan lära sig mycket från tv:n. Det är inte bara program som Lyckochansen eller Våra bästa år som rullar på dagarna. Idag t.ex. har jag lärt mig hur man bygger om en camaro -69 till en modern samlarbil och så har jag lärt mig vad man ska göra om man går genom isen eller hur grodor försvarar sig mot sina fiender. Sen tittade jag på Making the movie så jag vet hur dom gjorde Ghostrider och i Made lärde jag mig hur man blir ballerina. Väldigt viktig kunskap.

No comments: