Tuesday, April 17, 2007

körkort

Igår var min lediga dag och jag skulle få så mycket gjort tänkte jag.. fick jag något gjort? nja. Hursomhelst skulle jag göra ärenden, bl.a. lämna in ansökan om nytt körkort till polisen eftersom mitt går ut i maj. Jag parkerade utanför polishuset och tänkte att jag skulle titta hur min bild ser ut eftersom den kommer sitta där 50 år till nu.
Uj, hur den såg ut. Suddig och liten sitter jag där som ett fån. Detta är ju kortet man visar för diverse vakter när man ska på krog och till alla andra som vill att man ska identifiera sig.. Tänk om dom inte ser att det är jag och det blir krångel som förstör min krogkväll. Nej, jag ångrar mig och bestämmer mig för att detta måste åtgärdas. Ny bild ska tas inom kort. Frågan är bara när jag ska ha tid med det. Ett annat problem är ju att jag typ aldrig blir bra på bild, det är jä*ligt svårt iaf. Tänk om det där suddiga är "as good as it gets" liksom. Hm.. först ska jag klippa håret lite tror jag sen ska jag iaf ge det ett försök.

No comments: