Friday, April 20, 2007

pick-me-up-snack

Det är ju en ganska grå och tråkig dag idag, människorna man möter mim-hälsar inte ens, dom gäspar åt en istället. Då är det trevligt när någon kommer och hälsar på till ens jobb och har med sig min favoritbakelse (en av mina favoriter iaf) äppelwienerbröd, muums =). Alla kan förstås ha olika pick-me-up-snacks, vissa kanske är helt nyttiga och vill ha morot men det är iaf uppmuntrande att få äta något riktigt gott då och då när man känner sig lite moloken (värsta ordet). Bara man inte gör det till en vana för då tappar det effekten och så blir man tjock (inte om man äter morot förstås).

Idag fick jag reda på att jag kommer bli av med min jobbdator den 2 maj så enjoy my goofyness while it lasts, sen kanske jag inte kan blogga från jobb mer och det är ju här alla knasiga ideér ploppar upp. Vi får se hur det går. Jag kanske smygbloggar från någon annans dator ^^

1 comment:

Michael said...

mm, baakeelseeer :P Min blogg är updaterad nu btw.. Statisfied!? :D