Tuesday, April 17, 2007

bänkarna!

Vet ni vad jag såg idag när jag körde på jobb?!.. Parkbänkarna! jag såg t.o.m gubbarna med bilen med parkbänkar på och dom placerade ut parkbänkar =)
Ni vet vad det betyder (åtminstone ni som bor i stan vet) att det betyder vår på allvar. Jag längtar redan tills jag får provsitta en av dem med en glass i handen ^^


choices choices


En annan kul grej som hände mig idag på väg till jobbet var att jag blev påvisslad. Några yngre killar satt på en bänk som jag halvsprang förbi eftersom jag var sen, och så visslar dom. Jag kan berätta att jag är duktigt rufsig och sliten idag - inget visslingsmaterial alls.
Hur vet jag att det var just mig dom visslade på kanske ni undrar.. det undrade jag också så jag tittade mig omkring men det var bara jag i närheten så min slutledningsförmåga sa så.
Lite uppmuntrande är det ju ^^ fast det är kvinnoförnedrande enligt vissa. Jag tog det iaf som en komplimang.

No comments: