Wednesday, April 11, 2007

Hooked


Jag har märkt att jag nästan bloggar varje dag, det är som en drog.. Jag bara måste skriva ner mina dagliga funderingar. Det är skönt på det sättet att när det finns på skärmen så förvinner det lite grann från mitt huvud och då kan jag fokusera bättre på det jag egentligen borde hålla på med, t.ex. jobba. Jag har ju varit en dagboksskrivare i ca 3 år nu så jag är van vid att överföra tankar från huvudet till papper. Men visst är det ju skönt att dela med sig lite av sitt inre åt andra också - även om just min blogg inte har så många besökare så gör det inget, det är ändå skönt att "skriva av sig" lite. Värsta terapin. Stavas det så? te-ra-pin, ja vi säger att det gör det.
OM någon mot förmodan läser min blogg är det ju också roligt =) men det är inget måste.

Sen kan jag dessutom konstatera att vintern har förlorat greppet big time eftersom vädergubbarna lovar upp till 20 grader varmt i helgen. 20 grader, det låter ju lite väääl varmt såhär års men ljummet får det gärna bli.
Ha det gött!

2 comments:

Michael said...

hehe, tvärtom emot mej då som inte orkar skriva nåt :D hmm, jag saknar lite bilder från en viss kväll här btw ^^

Hulda said...

oops, råkade kanske komma åt delete-knappen i misstag ^^