Tuesday, March 27, 2007

"Money money money..

I want lots of lovely money, show me what it takes to be a real rich bitch" som Elin Lanto sjöng i melodifestivalen.
Just idag var det extra seeegt att komma ur sängen av någon anledning. Alla får vara lediga utom jag känns det som ibland.. okej 2 av mina närmaste är lediga idag men det känns som alla. Jag vill också! Men det är som Sanna säger - du får iaf pengar för att vara där - sant. MEN det skulle inte skada att få ännu mer. När det gäller det gröna guldet har man aldrig tillräckligt.
She works hard for the money du du tu dum.. är en melodi jag ofta går och nynnar på, speciellt när det känns lite sådär extra ironiskt jobbigt.
Det funkar faktiskt =) man känner sig lite duktigare.

1 comment:

Michael said...

jag tror att Dennis oxå vill ha pengar just nu xD

jag med för den delen ^^