Saturday, March 24, 2007

Min bror tyckte jag skulle läsa detta

HUR DU VET ATT DU ÄR ETT PUCKO?
1. Du blev påkörd av en parkerad bil.
2 . Du tror att det är iskuberna som håller frysen kall.
3. Det tar dig 2 timmar att kolla på en 60 minuters film.
4. När du gick på discot där man skulle vara över 18 tog du me 17 av dina kompisar.
5. Du ville ha en ny munk eftersom det var hål i den förra.
6. Du ringer nummer-upplysningen för att få numret till nummer-upplysningen.
7. Du ställer dig på en stol för att höja ditt IQ.
8. Du snubblar över en sladdlös telefon.
9. Du säljer bilen för att få pengar till bensin.
10. Du kastar en sten mot marken o missar.
11. Du försöker döda en fågel genom att kasta den nerför ett stup.
12. Du försöker dränka en fisk.
13. Du köper en sol-driven ficklampa.
14. Du blev inlåst i en livsmedelsäffär, och svalt ihjäl.
15. Stoppar upp frallor i näsborrarna för att mata kråkorna
16. Du spottar i mot vind
17. Du mördar ett lik
18. Du frågar chans på din flickvän/ pojkvän
19. Du köper en begagnad triss lott
20. Du läser en puckolista.

men lyckas man med nåt av ovanstående t.ex. mörda ett lik eller bli påkörd av en parkerad bil är man ganska skicklig ju eller har fruktansvärd otur.

han är kul han där brorsan =)

2 comments:

fröken nordas said...

"18. Du frågar chans på din flickvän/ pojkvän" - låter lite sött och jag skulle nog inte tycka det var så farligt att vara ett pucko isåfall (:

Michael said...

jaså du har börjat blogga du med.. jag säger bara blogga på så har jag nåt till kul att läsa om dagarna ;)