Friday, March 16, 2012

OMG! FML!

Jag mailade personalchefen som intervjuade mig och begärde lite konstruktiv kritik inför framtida jobbsök och eventuella anställningsintervjuer. Alltid bra att veta vad man kan förbättra liksom.

Vet ni vad hon svarar.
Jo, att jag gjorde ett väldigt gott intryck under intervjun, vilket de alla tre tyckte (det var tre personer som intervjuade mig) och att jag var en av de två sista som de valde mellan.
FML!

Vet ärligt talat inte om jag mår bättre eller sämre av att veta det... men jag har bestämt mig för att det är mer lönsamt att må bättre. Jag "slog" ju ändå 21 personer (var 23 totalt som sökte) men det var ju ändå EN som jag inte slog... Aaah!
Hoppas bara att den personen var en riktig hot shot isåfall med massa erfarenhet och utbildning och som varit chef typ och.... näe! dom borde ha valt mig.
Dom vet inte vad dom missar.

"She doesn't know what she's missing"

2 comments:

Anna said...

Alltså, jag skulle nog känna mig både glad att få höra det, då du ändå var så bra att du var bland de två sista, men på samma gång skulle jag bli jävligt sur att jag inte lyckades slå den sista.

Hulda said...

Precis så känns det!