Friday, March 23, 2012

Me and dad

Hej hopp å hallå där kött och blåbär!
Sitter på båten till Uppsala med min far (hör och häpna).
Fick lite sällskap iaf ^^ och som vanligt sitter jag här och undrar vad jag håller på med.

Vad gör jag, vem är jag, var är jag hallå... typ.

Men jag orkar inte lägga ner energi på dom funderingarna längre.
Det är bara att köra på.
Så det tänker jag göra.
Det är ganska svårt men jag ska försöka bara vara här och idag - inte tänka om en vecka, om en månad eller (när det gäller utbildningen) flera år.
Den funderingen tar jag en annan dag.

Okej, who am I kidding - det är typ omöjligt att inte tänka: men tänk om jag inte klarar tentan, hur ska jag klara tentan, vad kommer sen, hur blir det när jag inte har lärarjobbet längre...

Men nu får jag skärpa mig.
Här och nu här och nu här och nu...

No comments: