Tuesday, December 27, 2011

Mellandag

Hej,
sitter hemma och äter hemlagat julgodis som jag fick av en kollega ^^ mmmm va mums det är.
Jag har en hyacint i fönstret som börjat blomma och ger ifrån sig en underbar doft.
Tidigare idag var jag till läkare och fick veta att jag är relativt okej och snart helt fit for fight igen ^^ lovely det me!

Juldagen var awesome!
Middag hemma med mor- och farföräldrar - förfest i Saltvik - taxifärd - Arkenmingel - efterfest i Ämnäs med jacuzzibad och rockkaraoke - trång bilfärd hem ca kl 06:30 - somnade med ett leende på läpparna och vaknade med huvudvärk from hell :P
Kul var det iaf även om jag var ordentligt sliten igår när vi skulle på familjemiddag till Vårdö haha.

Idag är en fin dag så här on the edge till det nya året!
Ledig är jag också hihi
men imorrn är det dags för bageri igen några dagar innan glittret åker på igen :)

No comments: