Thursday, December 1, 2011

1a december

Myyyyyyyyysmorgon med julkalendern!
Jag tror den kommer bli rätt bra i år.
Å så chokladkalendern också - vadå, det är tradition!

Å snart är det röd dag (6e dec) = ledigt! och sen är det Lucia och julbak med tjejerna julfester och julafton och juldagen och nyårsafton. Awesome!!!

December är verkligen fullt med mys.
Det jobbiga just nu är min hosta som saktar ner mitt tempo ordentligt, håller på att hosta sönder lungorna känns det som... blä. Är ändå i skolan idag, trots min heshet. Vill ju inte lämna killarna i sticket liksom. Men imorgon blir det tufft om det är likadant då... Blir vila vila vila ikväll bara.

Japp, sen skulle det ju få komma lite snö, men jag har typ vant mig med tanken om en mild vinter i år så jag försöker njuta av att slippa skrapa rutor och halka runt istället.

Nåja, ha det gött!

No comments: