Wednesday, December 21, 2011

Dan före dan före eller nåt sånt

Snart är det jul och det är mys oavsett snötäcke eller inte :)

Har hostat i tre veckor nu och jag hoppas att hostan också når sitt mål och försvinner snart eftersom den orsakat ett sprucket revben och lungröntgen igår.
Slutat jobba?
Nädå, var ska pengarna då komma från...
Men från och med idag har jag jullov från lärarjobbet! Wiiiie! Måste bara rätta 20 prov och planera lektioner till januari men annars är jag ledig :P
Jag har fått ut hemtentafrågorna i lördags och skrivit ihop ett utkast till den på 8 sidor (och känner mig väldigt duktig ^^).
Kanske kanske får ja vara liite ledig över jul och nyår jag också :)
Bagerijobbet är förstås i full fart över julen så där kommer ni hitta mig men ett jobb av tre känns ju ganska soft ändå.
Jag är glad!

No comments: