Sunday, March 20, 2011

My body is refusing me

Trött och sliten som tusan, skulle kunna gå och lägga mig och bara sova tills det är vår på riktigt och alla problem är lösta och alla frågor fått svar...

Min kropp protesterar, den har fått nog... jag har ont överallt, mår skit och är trött och utan motivation till livet just nu men jag skulle behöva orka lite till och lite till... Det är alltid lite till - never enough huh?

Fet salstenta i juridik på tisdag - inte att leka med
Inlämning av hemtenta i en masterkurs på torsdag - inga plättar där heller
Ta beslut om jobb - låter inte heller som någon promenad i parken men
jag skulle nog fixa ovanstående någorlunda om jag hade kroppen med mig men nu kan det bli kämpigt. Jag håller tummarna att det går vägen och jag lovar mig själv att jag får vila sen när det är över. Ska vi säga nästa vecka?

2 comments:

Ailimea said...

Du fixar det tjejen, jag håller alla tummar och tår för dig nu, kämpa kämpa :)

Evelyn said...

Tack så mycket! Den där kommentaren gjorde min dag ^^