Friday, March 4, 2011

Buhu

Ligger hemma och hostar och kraxar och snörvlar och har ont överallt - helt däckad :(
Vaknade imorse med en dunderförkylning *this sucks* men det måste ju betyda att våren är påväg, man brukar alltid bli sjuk när årstiderna skiftar.
Jag är verkligen dålig på att vara sjuk, helt seriöst.
Antingen struntar jag i det och kör på tills jag totalt går in i väggen, faller ihop och mår 10 ggr sämre dagen efter eller så sitter jag och är rastlös och tjurar över allt som tar ont och hur synd det är om mig... men jag ska försöka vara lite mer som när man var liten och tyckte att det var skönt att ligga hemma, bli serverad allt man ville ha och se på tecknat hela dagen.

Nåja, nu är det ju inte riktigt så man jag är väldigt glad att jag inte har något obligatoriskt i skolan idag och inga föreläsningar heller för den delen så jag kan ligga hemma hela dagen, dessutom är Simon här så jag har någon som kan ta hand om mig ^^ kunde varit värre, men det suger fortfarande att vara sjuk...

No comments: