Thursday, March 10, 2011

Kavajbestyr






Skulle cykla in till stan idag och trotsa snöslasket bara för att hämta kavajen (bestämde mig för att köpa den) men guess what - den var slut! Bajs.

Nåja, det slutade inte så illa iaf med tanke på att jag sen gick till h&m och hittade två (!) till samma pris. En hade kostat 399kr men var halva priset och den andra kostade 399kr men jag hade rabattkupong på 20% + en bonuscheck värd 100kr så båda kavajerna blev tillsammans 419kr :P wiii. Nu är jag duktigt businesswoman och redo för mina arbetsintervjuer. Dessutom köpte jag två baslinnen som jag behövt ett tag (ett svart och ett vitt).
Då var det färdigshoppat för den här terminen då typ. Hatar fattigdelen av att vara student.

Ps. Lite suddiga bilder jag vet men jag är darrig idag. Den ena är iaf helt svart med ljusblå insida och den andra är kritstrecksrandig med ljusrosa insida ^^
Ingen som vill ha ett möte med mig eller nåt nu när jag är så hipp.

No comments: