Wednesday, March 23, 2011

I'm free for a day and I love it

Idag har jag bestämt mig för att vara helt fri!
Imorgon ska min masterkurs-hemtenta in men jag har bestämt mig för att inte titta på den något mer och igår skrev jag tentan i arbetsrätt. Så idag är jag mitt emellan kurser, det är liksom som att vara mentalt viktlös och det känns så bra.
Imorgon börjar en ny masterkurs som heter Organisation och arbetsliv... så då landar man igen - hårt! men det är så det ska vara, för om man inte skulle kämpa hårt emellanåt så skulle inte denna dyngdlöshet kännas så jäkla bra ^^
Å så tänker man: Tänk om det kunde kännas så här oftare. Det är det som är grejen att skulle det kännas såhär oftare skulle det inte kännas såhär - get it?

Nåja, det känns bra. Just nu känns det väldigt bra!

No comments: